marți, 15 iunie 2010

Prieteniiiii` ! :X




Un singur lucru pot spune.
Imi IUBESC prietenii ! 
Stiu ca uneori sunt enervanta,si ca uneori nu ma suporta nimeni,dar asa sunt eu ! :) 
Ei ma suporta asta cum sunt ! :X 
Multumesc.:X


Cred'ca si parerea lor conteaza.:X


Costii` O iubesc cel mai mult ma.:X : Floreee:X:...Floreee e o fiinta uimitoaree:X.
M.am atasat foarte usor de ea si simt ca o cunosc de o viatza!...
O iubesc pur si simplu!>:D<
Simt ca ei ii pot spunee orice si am maree incredere in ea.
Ea este cea mai bunaa prietena a mea in acest moment...si si si nu am cuvinte sa o descriu!
E ea si e perfecta!:X
Si punct! 

Mada  :  Flore :] o prietena deosebita. Cand ne-am cunoscut nu credeam ca o sa ajungem sa ne intelegem asa de bine :x. Esti o fata super de treaba,cu simtul umorului bine dezvoltat :),frumoasa...intr-un cuvant esti DEOSEBITA! Nu as schimba nimic la tine! Ti-as zice mai multe...dar nu trebuie pentru ca stii! Asta este Flore a mea! Te iubeesc! :x:x


Diida : Nu prea stiu sa-mi scriu sentimentele,dar Flore este o tipa okei. Recunosc,uneori ma enerveaza,dar nimeni nu e perfect ! Am vorbit cu ea,si am acceptat-o asa cum este : Tin mult la ea,si ma inteleg super bine cu ea...Nu o cunosc indeajuns de bine ca sa pot scrie pagini despre ea...dar este o tipa okei.:)


Alex : Este super de teeaba sh prin 2 cuv imi pot exprima ceva fata de ea. Te iubesc ! :X .

Silvy : Nu o cunosc prea bine ca sa spun exact cum este ea...dar pana acum s-a dovedit a fi o prietena super buna si tin mult mult de tot la ea  ! 

Andraa` : Floree :> o fata foarte de treaba care ma ajuta mereu cu filmuletele♥ e frumoasa si devreme acasa:)). Stiu ca ma pot baza pe ea si e o prietena buna.:)

Andree` : Parerea mea este ca esti o fata super si draguta!...Nu te cunosc prea bine dar la prima vedere esti ok si super simpatica ! :)

Diaa` B : Flore..este o tipa de treaba,draguta si cu simtul umOrului..au fOst fOarte dragute clipele in care stateam afara,IARNA..si as vrea sa se repete,macar pentru o zii. Este o fata buna la suflet si fOaret de gasca,stie cand esti suparat sa te linisteasca! Aceasta este Flore,adica pe scurt! Si o iubesc! :X

Simona : Este o prietena buna,de treaba nebuna si amuzanta.:x

Biib` : FLORE ! :x 
Nu e suficient spatiu in lume , sa va zic ceva despre Flore . 
Nu o cunosc de muult , dar o cunosc intr`atat incat sa va zic ca e cea mai faina fata =p~
- E buna ! <3
- E talentata ! 
- Are ochii =p~
- E de treaba 
- E cool ! :>
- E futabila ! 
- E de toatee :x

Flore , BIIIB Te iubeste ! Mereeu ! :*

Krisztina : Flore este o tipa super okei ma inteleg foarte bine cu ea e o tipa dragutza si de treaba. O iubesc asa cum e ! :x

Imraa` : Umm.. nu o cunosc de mult timp pe Flore, dar tot ce pot sa spun este ca e o fata foarte de treaba. Nu e genul de persoana care minte sau care COPIAZA. Iti sare mereu in ajutor daca ai nevoie si cu timpul poate deveni o prietena foarte buna . Tot ce pot sa spun e ca Flore is amaziing =x.

Aliinaa` : Floree...esti o fata superba...binevoitoare mereu, eu asa te stiu...imi esti o pritene buna,destul de buna. Stiu ceva cert despre tine: k atunci cand te calca cineva pe nervi, nu rezisti sa nu ii intorci favorul   si astha se aseamana si cu caracterul meu. Si cred k astha este si lucrul care ne-a apropiat  Nu pot spune ca ne stim de-o viata sau ca suntem cele mai bune prietene, dar relatia noastra a ajuns la un stadiu unde este cam greu sa uitam tot, sa rupem aceasta prietenie . Eu asa cred. Esti o fata frumoasa, inteligenta  ... si buuna..ti-am mai zis   Restul ar trebui sa il stii si tu, pentru ca pana la urma nu conteaza ce zic eu sau alte fete, conteaza ceea ce esti t intr-adevar  Si sper sa-ti ajunga randurile astea  . :*:*:* :X:X:X 


Ramoo` : Descrierea pt Flore


deci nu sunt eu as in descrieri da'....pe Flore trebuie sa o descriem!
pai e o fata de gasca...nu am avut niciun conflict..si e o prietena de incredere...
si eu o consider o fata speciala...
nu e genu de tipa fitioasa...
nu se da mare k nu stiu ce a facut..sau chestii de genu'.
A fost mereu acolo...niciodata nu s-a dat batuta...
si a fost ea ...Flore si atat...
tocmai de-aia nu duce lipsa de prieteni...
a incercat sa se impace cu toata lumea ...
in unele cazuri a reusit in altele nu.
Dar asta nu a facut-o sa se shimbe!
TE IUBESC TU!!! :x


Adinaaa` :Eu o cunosc pe Flore de la grada,suntem bune prietene de mici        Este o fata super de treba,ma inteleg super bine cu ea,Flore este o fata care spune totul pe fata,nu e ca una care te barfeste pe la spate.Asta imi place la ea cel mai mult.Paginile mele aurii,vor mai spune multe lucruri despre  o fata super de treaba "Flore"   .......Te iubesc si esti prietena mea cea mai buna si te rog sa ramai mereu asa.....cam atat am avut de spus.:X


Soramea Madyy : Pai..Flore...esti soramea te iubesc pentru ca esti soramea, stii sa ma faci sa rad, cu tine fac numai tampenii , pentru ca fara tine nu as fii ceea ce sunt , pentru ca esti the best , pentru ca sunt multe chestii care ne leaga. :X


Henriii : Pai nuj ce sa scriu sper sa nu radeti de ce o sa scriu:)):)):))
yoo pe ea oi cunosk de la gradi deci...:X
Poi Floreee este o super fata ...trebe sa zic multe lucruri dar nu o sa fie spatiu:))
E cea mai faina fata ...te intelege fara sa comenteze
Este o faata super directa si cu mult tupeu asta ador cel mai mult la ea 
Flore este o tipa super ok ma inteleg superb cu ea e o tipa draguta si de treaba o ador asa cum e ea:P
Din cate imi dau seama Flore cam stie ce vrea de la viata
e de gasca 
e draguta
e buuuna(nu negga ca te ft.:P:P)
e agreabila
da impresie buna 
e uneori timidaa
e distrata
e tare din toate punctele de vedere
Poi Flore nu are fitze nu are figuri(nu dalea geometrice)nu sta sa barfeasca omu p la spate(nici pe fatza)
Stie  sa faca omul sa rada....te distrezi cu nebuna astha Flore este o  persoana in care poti avea incredere maxima MAXIMAAA!!!


Va iubesc ma ! :X:X:X:X

Un comentariu:

Arhivă blog .