sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Dezamagire.

Stau aici inchisa intre 4 pereti,nestiind de nimeni si nimic...cu gandul doar la cei care tineau si poate inca mai tin la mine.Ma gandesc oare,cum e acolo fara mine ? Tot le spun ca " vin la vara. ",ca poate merg nu stiu cand acolo...dar in sufletul meu e altceva ! Nimeni nu stie cat de naspa ma simt eu aici.Spun ca totul e bine,intradevar...e altfel.E totul Schimbat.E ca intr`o lume diferita.E placut.Dar...in adancul sufletului mei este cu totul altceva ! Sincer...nu stiu ce e aceia : " IUBIREA UNEI MAME".
Am mama langa mine,asta este minunat ! Dar...stiind ca in fiecare dimineata,in fiecare zi,ei ii sta gandul doar la asa zisul ei " Iubit " . Chiar in seara aceasta imi zisese ca doar peste cativa ani vom merge in Romania.Nu stiu...parca de cand sunt plecata,parca nu ii pasa de mine.Nu o intereseaza ce se intampla.Ii pasa doar ca ea sa fie fericita si ATAT,nimic mai mult.Nu stiu,e total diferita.Ma bucur ca ea este fericita,chiar de foarte mult timp nu am mai vazut-o asa.Dar,exagereaza !
Imi doresc din tot sufletul sa il aduca aici pe fratele meu,si nimic nu prea m-ar mai interesa.Macar atat ! Vreau sa il vad aici,langa mine.Sa ma trezesc zambind in fiecare dimineata,sa fie langa mine,sa am cui sa ii spun ca iubesc cu adevarat,este totul pentru mine ! Mi-as dorii enorm de mult.
Si sper sa fie asa. Nu stiu...scriu toate astea ca sa ma descarc.Nu am pe NIMENI aici caruia sa ii spun tot ce simt.Nu am incredere in nimeni.Nu prea mai cred in mine.Nu ma mai suport pe mine insumi.Simt ca traiesc degeaba,pentru nimeni,stiind foarte bine ca nu e asa,dar eu asa simt si asta ramane parerea mea.
Vin sarbatorile,nu stiu...o sa fie mult prea urat ! :| Pentru mine,bineinteles.
Mama,o sa fie fericita,ca si acum de altfel....dar eu..o sa zambesc,dar numai eu stiu ce simt cu adevarat.Nu am avut niciodata o familie fericita.Fara tata,fara fratele meu langa mine...e cel mai urat lucru posibil ! Mi-as dorii foarte multe lucruri...
In fine. :-j
Pe data viitoare ! :-< 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .