duminică, 13 iunie 2010

Phineas si Ferb...:X


  Phineas si Ferb ~ Intro ! :x
Sunt 100 de zile'n vacanta de vara ce bine cu toti vom petrece,
Caci problema nu are'n vacanta de vara ca ne vom distra pana treceee`,de pilda
Rachete construim
Ori chiar mumii gasim 
Sau ne unrcam in Turnul Eiffel`,
Ori descoperim ceva ce nu exista 
Sau o maimuta'o dam cu gel.
Facem surf pe val
Creem microroboti,sau creierul lui Frankestein.
 "E chiar aici."
Gasim un vultur bleg,cu sorumea` nu ma'nteleg
"Phineas !"
Si cum vedeti multe avem de facut,deci nu e timp de stat in loc.
 "Haide Perry !"
Voi stati cu noi ca Phineas si Ferb da ei vor face tot.
Voi stati cu noi ca Phineas si Ferb da ei vor face tot.
"Mamaaa`,Phineas si Ferb fac o secventa de titlu` !"


   Phineas si Ferb ~ Plaja ! :x 




Lumea asculta si invata
Ca Phineas si Ferb au plaja-n fata
De cum s-a trezit Phineas zice hey![HEY]
Ne distram conform traditiei
Mult o sa ne mai distram
Soarele-l adoram
Voi stati la rand, stati la rand, sa nu ne impiedicam
In curte da e plaja mea
Hai veniti cu toti la plaja-n curtea mea
Unde mergi pentru a te schimba
Un cocktail a savura
N-ai aflat ca totul e asigurat?
Te poti da cu parasuta
Sau de vrei cu pluta
Nu care cumva sa faceti asa
In curte da e plaja mea
Hai veniti cu toti la plaja-n curtea mea
In curte da e plaja mea
Hai veniti cu toti la plaja-n curtea mea.

Phineas si Ferb ~ Vino acasa Perry ! :x





Vino acasa,Perry!

Phineas:
Peery!
Esti cel mai bun amic al meu
Si-n gandul meu tu esti mereu
Esti dulce ca o bomboana
Daaa...
Oooo Perry
Noi foarte tare te iubim
Si cand la tine ne gandim
Noi vrem sa stim ca tare mult te iubim
Ooo Perry
Esti dulce ca gustul mierii
Eu vreau sa te perii
La randul tau sa cazi placerii
Daaa Perry
Hai vino acasa
Vino acasa, te rog

Candance:
Ooo Perry
Cant la finalul serii
Sa am placerea revederii
Ma simt ca rinocerii?
Ooo Perry
Nu fac fata durerii
Cad prada sfasierii
Numele mi schimb in Larry

Phineas :
Larry?

Candance:
Nu mai iesea rima
Ce vrei?

Publicul:
O sa te cheme Larry
Larry Perry
Hai vino acasa
Vino acasa
Te rog
Hai vino acasa
Vino acasa
Te rog
Vino acasa, te roog!

Candance:
O aici erai Perry.

Phineas si Ferb ~ Baw` chica baw baw` ! :x

Bau chica bau bau
Tu esti iubirea mea,mau mau mau 
Si inima'mi batee`,
Cichi cichi tu'au
Nu ne vom oprii
Ghicii ghicii es iti spun te iubesc
Eu spun : 
Bau chica bau bau 
Tu esti iubirea mea
Mau mau mau
Si inima'mi bateee`
Cichi cichi tu'auu
Nu ne vom oprii
Ghici ghicii es iti spun te iubesc.
Ghici ghicii es iti spun te iubesc.
Ghicii ghicitoare eu te iubesc tare tareee` !
[Tare tare tare tare.!]
Ghici ghicii es iti spun te iubesc,

Candence : A fost grozav ! M'am inselat in privinta fratilor mei ! Nu sunt nesuferiti,sunt biletul meu spre....
Phineas : Multumim,ati fost grozavi ! A fost ultima data cand am cantat acest cantec ! :x






Eu cred ca Phineas si Ferb sunt grozavi.:x Ii ADOR ! :x Desenele meu preferat ! :x 
Nu am ce sa spun despre ei...
Decat ca...
II IUBEEEESC ! :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .