joi, 28 aprilie 2011

Revenire.

Heiiii . Ma scuzati ca nu am mai postat de ceva timp pe blog`...
Dar,eram prea ocupata cu altele,si oricum,nu prea aveam idei despre ce sa mai scriu pe aici . ;;)
Le multumesc celor care imi da`u comentarii pe la unele postari,si ca imi da`u sfaturi . 

Mi sa spun ca ar trebui sa mai scriu si altceva,mai " happy " ca sa zic asa,dar NU pot . :|
Am in cap doar lucuri triste,care ma doboara,nu stiu cum sa le spun . 

Nu pot fi fericita. Nu ma simt in stare . 
Baietii astia. :-< 


Bai,poate e si varsta. Pentru ca toti care acum au 18 ani spun ca e o prostie sa te indragostesti de mic/a si asa,dar ei ? Si ei au facut la fel ! Stiu,pentru noi sunt doar niste pierderi de timp,deoarece o sa trecem prin multe in viata,si o sa d-am de multi altii. 
Dar asa suntem noi acum,cele din generala.
Ma intreb mereu,de ce baietii nu ne pot intelege si pe noi ? :-??
De ce ei isi bat doar joc,trec doar peste cu vederea si atat ?. 

De ce ?! . De ce ei nu simt ceea ce simtim si noi ? . Pe ei nu ii doare ? . 
Pe noi ne doare enorm . Suferim ca niste "proaste",plangem aiurea mereu,si ne gandim numai la ei ! . Oare are sens ? Pt ei NU. Stiu sigur . Dar pt noi da. 
Oare o sa vina odata ziua cand o sa le pese si lor de noi ? . 
Oare o sa isi ceara si ei vreodata scuze pentru cate fac...? 
Oare o sa ii doara si pe ei macar putin ? 
Oare ei se gandesc la noi,asa cum o facem noi ZILNIC,poate chiar si noaptea . ? 
Nu prea cred. 
Sunteti doar niste LASI,doar niste nesimtiti ! . 
Da,asa sunteti. Si nu fac nici`o exceptie,pt ca nu pot da exemplu` pe nimeni care sa fie asa. 




Bai. Imi cer scuze inca odata,ca nu am mai postat si ca scriu numai postari triste...x_X . 
Dar....nu am ce sa fac. :| Nu am in minte altceva . :| 

3 comentarii:

  1. Eu zic ca vine si vremea lor sa le para rau. Ti-am mai zis de tipu..meu , sa zic asa. Ei bine aseara ne-am certat. urat. foarte. si in mijlocul certii a bagat un " dar te iubesc !:-<" . am ramas :O . poftiiim?! . apoi si-a cerut scuze pentru tot ce mi-a facut..
    Pareau sincere,nu stiu. Noi o tinem asa de un an jumate imediat. aseara a fost ca si cum ne-am despartit pentru totdeauna. m-am simtit prost.
    Dar apoi m-am gandit ca nu trebe sa fac atata circ. nu eram casatoriti sau ceva. am realizat ca sunt mica. mica pe langa tot. si ca nu trebe sa las asta sa ma doboare.
    Sper sa ajungi si tu la aceeasi concluzie.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de adevarat :-< .
    ai mare dreptate ! .
    si mersi ! >:D< xD :X

    RăspundețiȘtergere
  3. >:D<
    Inca astept un post care sa nu fie trist.

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .