vineri, 15 aprilie 2011

Nu mai pot suporta.

Crede-ma. NU MAI POT SUPORTA. M-am saturat de TOT . :| 
M-am saturat de voi toti. ! De el,de TOT . Mai ales de EL . :|
Nu stiu ce sa mai cred. Majoritatea imi spun sa il uit si ca era mai bine cu Stf. :-j 
M-a facut prea mult sa plang. Plang prea mult pt el . Tin prea mult la el . 
Nu stiu.... . E vacanta. Saptamana asta nu o sa il vad deloc. 
Adica de ieri nu l-am mai vazut...De ce? . Ca e plecat in cantonament. 
Nu ma ajuta cu nimic. :|
Mi-e foarte dor de el ! . Ma uit la pozele cu el si imi aduc aminte de el,de noi de tot. 

Nu stiu... Nu prea rezist sa nu il vad o saptamana,dar trebuie ! . 
Noroc ca am poze cu el... . Macar atat. 
Nu stiu,parca o sa il uit putin acum in vacanta,iar dupa... o sa`mi "curga balele" dupa el din nou' . :|
Nu mai rezist. Vreau sa il uit definitiv !  . 



  I want you. I need you . I want....HATE YOU . :| :(( 
        x_X.

3 comentarii:

  1. STF ? :)))
    haidee, vrem un post care sa nu fie asa trist :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar crezi ca meritaaaa [-x .? :( ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,Stf =)) .
    Asa ii spuneam inainte.....pnm`...ca sa nu afle toti despre cine este vorba.=))
    Stiu de ce razi . =))
    Il cheama Stef . Si eu ii zic uneori,adica cand scriu de el,ii zic STF . :))
    Si nu e de la " sa te f** . " =)))
    Ca sa nu zic calumea.:| :)))))
    Okey,incerc sa fac si postari diferite...dar nu am in cap...nu stiu. Am numai chestii triste in cap,in ultima perioada.:|

    Andreea,nu stiu . :-<
    Nu cred.:| :(

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .