marți, 29 martie 2011

Nu mai e ea.

Nu mai e ea.
Are sufletul rece.Nici macar nu mai are incredere in ea.
Spui ca nu o recunosti,ca nu e fata ce era candva ! .
Da,e adevarat ce spui .
E atat de shimbata...cum nu credeai tu ca o sa fie vreodata ! . :|
Regreti,suspini,taci si iti pare rau ?! .
SI CE?
Crezi ca ii mai pasa ? .
Da,ii mai pasa,dar nu iti arata Prostule.
Tu nu ai crezut-o .
Nu ai avut incredere in ea ! . Ii credeai doar pe cei din jurul tau .
Poftim. Uite ce in ce ai transformat-o !
Iti place ?! . Nici mie ! .
Nu mai e fata care zambea ! Acum e fata aceea care doar o umbra o ajuta sa mai treaca peste,cat de cat ! .
Plange dupa tine in fiecare seara,Fraiere ! .
Te vrea inapoi,Boule ! .
Spera ca macar o clipa sa te gandesti la tot ce a fost frumos.
La toate momentele petrecute impreuna ! .
Stia ca o sa te piarda .
Presimtea ca o sa se termine totul dintr-o data,FARA sa iti pese.
Isi aminteste cat de frumos a inceput tot...si dintr`o data....POC .
Sa terminat tot ! :(( .
Dintr-un simplu joc ! .
La inceput nu a crezut ca o sa ajunga sa te iubeasca atat de mult .
Sa tina atat de mult la tine ! .
Ii e dor de mana ta,cuprinsa de mana ei. De sufletul ei ce tresarea cand il vedea.
Ii e dor sa il vada in bratele ei,inapoi ! .
Ii e dor de copiii aia doi care erati chiar voi ! :| .
Ati fost amandoi de vina ! .
Acum...ati ajuns nici macar servus sa va mai dati unul altuia ! .
Inca il mai iubeste !. Nu il poate uita asa usor. E destul de greu !.
Il uraste cu mintea,dar nu si cu sufletul ! .
Il ADORA ! .
Nu si-l poate scoate din cap . Peste tot il vede numai pe EL .
Ar vrea sa te atinga...sa iti spuna tot ce simte.
Sa iti spuna ca ii pare rau ! .
Dar....stie ca nu o asculti ... !



PS : Numai eu inteleg...:| .
 Am scris asa...e foarte simplu sa iti da`i seama de cine e vorba... :| .
De mine si el .
Mult prea simplu .
Inca odata...sa stii ... IMI PARE RAU . :|

6 comentarii:

  1. Ba mai e ea! nu fa greseala sa te schimbi din cauza cuiva. gandeste-te ca el la inceput te-a placut pentru ce esti,nu pentru altceva. asculta melodia de profil ! "am indredere ca dupa vreme rea rasare soarele" asa e. uite si eu am trecut prin ceva asemanantor. bine,alta poveste. dar acelasi sfarsit cu amandoi raniti plangand unul dupa celalalt. si nu e bine. cu tipul de atunci ma inteleg bine acum ..dar atat. si cum spuneam , la mine a rasarit soarele cu un altul foarte foarte dragut. si dupa asta va fi altul, si tot asa. oricum .mai ai timp de suferinta. cati ani ai?
    sincer,tot ce am crezut eu atunci ca era lumea pentru mine s-a dovedit a fi numai o mica parte din tot ce ma astepta. metaforic vorbind. si din nou , fruntea sus ! sunt/em aici pentru tine.
    noroc !

    RăspundețiȘtergere
  2. vaiii,mersii ! :X .
    si da,asa e ! .
    acum suntem doar niste copii . se termina generala,ajung la liceu,si acolo o sa imi placa din nou de altcineva.. dar asa suntem noi,sensibile ! .
    14 ani am . :"> .
    si da,mai am timp de o gramada ! <3 .

    mersi de sprijin . :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca esti mai fericita acum.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. uite , pari de treaba. te astept aici : http://button-ctrl.blogspot.com/ :*

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .