miercuri, 19 ianuarie 2011

suferinta,durere,lacrimi .

mda.cacaturi. :| 
ce an de cacat. :-<
eram asa fericita la inceputul anului,dar acum...:| . 

deja sunt 13 zile . :-< 
13 ma ! :(( . cand naiba' a trecut asa repede ? :| . 
cand ma gandesc...:|
13 ! :(( . :-< . 

nu stiu,dar nu sunt eu. sunt diferita. ma inchid in mine,tac,fac numa prostii,adica ma tai ca un emokid/a . :-< stiu de ce fac asta dar nu spun . multi mi'au spus ca m'am shcimbat. ma cert uneori si cu prietenii..:| . oare de ce sunt asa ?! . 
de ce imi pasa,de ce tin,de ce il iubesc asa de mult pe EL ?! . 
DE CE ?!
WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY ?! :| . 

nu pot intelege nici eu de ce nu il pot uita. 
nu pot,sau nu vreau ?! :| . 
cred'ca ambele. :| 
azi m'am taiat iar,asa simteam nevoia. ascultam melodii triste,ma gandeam la EL,ma gandeam la chestia naspa,si nu stiu ce`mi venira sa ma tai,si m'am taiat.:| . 
de ce toti imi zic ca is` EMO daca m'am taiat putin ?! . 
NU SUNT EMO FRATE . 
daca m'am taiat putin nu inseamna ca sunt EMO ! :| . 
in fine. :| 
m'am saturat de viata. 
oare de ce mai traiesc ?! . oare de ce? pt cine ?! . pt prieteni ? cred. si pt familie. in rest nu merita ! :| . 
prietenii mi'au spus ca nu stiu de ce fac asta,ca sunt nebuna,ca o sa se certe cu mine,ca o sa se supere foarte tare pe mine daca mai fac chestia asta...poate ca au dreptate,poate ca ei imi vor binele ! . 
dar nu ma pot abtine !  . NU POT. :| 
vreau sa ma schimb.:-< 
vreau sa fiu FloRRe cea de dinainte ! :| . 


            PS : nimicuri. tristete. sange . iubire . CACAT ! . 
                               si nu pot,nu pot,nu pot si din nou NU POT sa te uit . :| :(( . 
                        Te iubesc mult prea mult,chiar daca tu nu simti nimic pt mine,chiar daca " ma urasti " ca sa zic asa,chiar daca TU nu simti nimic pt mine. :| 
                                I LOVE YOU ! ^^ .

3 comentarii:

  1. Uital,treci peste,traieste viata,si oricum viata adevarata nu incepe acum,incepe doar upa ce il gasesti pe cel adevarat!Remember!

    P.s:Nu te mai taia...te faci urata :P >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Okei Ervin ! >:D< .
    Incerc ! :* .
    Multumesc de sfat.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. am aceaisi senzatie... eu cand mam tiat am ajus la urgente.... mana mea era cu 3 ate dupa.... eu mam sturat de tot si ma cert cu toti..si cu el.. nici eu nu sunt emo...da simt ce simti tu...si te inteleg..

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .