miercuri, 26 ianuarie 2011

De ce sa plang ? .

De ce sa plang?. Poate mi'a mai trecut. Dar putin. Cu timpul o sa te uit si poate o sa fie mai bine ! . :( Te iubesc. :-<


De ce sa plang cand tie nu iti pasa de mine si sentimentele mele ?
De ce sa plang cand tu stai si razi si nu iti pasa de iubirea mea fata de tine ! . (:
De ce sa plang cand tu esti sau nu cu alta,iar de mine de doare fix in fund, ca sa zic asa.:|
Oare are rost ?! .
De ce nu te pot uita ? .
De ce nu dispari odata din inima mea ?! .
De ce nu ma lasi sa fiu fericita si pe dinauntru`, ca pe dinafara prietenii nu stiu cat de duparata sunt din cauza TA,tac,inghit,si nu ma descarc nimanui ! . (:
Nu stiu de ce mai are rost....nu te inteleg.
As vrea sa fie ca atunci.As vrea sa dau timpul inapoi si sa imi repar orice greseala care am facut`o impotriva ta ! .
As vrea sa imi spui din nou ca ma iubesti, chit ca nu a fost asa si ti'ai batut joc de mine,de noi . Dar macar auzeam,sau vedeam un mesaj cu  " te iubesc. " . Dar .... :-< .
Spui ca nu se mai poate,ca iti pare rau,da iti pare pe naiba`. ! :-j
Spui asa ca sa nu ma ranesti mai tare decat m'ai ranit pana acum.
Nu iti pasa de sentimentele mele,de ce simt eu pt tine,de iubirea mea fata de tine,de TOT ! .
NU NU NU....degeaba...:| .
De ce nu pot da timpul inapoi,de ce nu iti pot spune cat de mult te iubesc,de ce NU iti pasa ?! :(( .
Oare cat mai rezist ? . :|
De ce nu iti pot arata ce simt pt tine ? .
Vad'ca abea de am ramas PRIETENI.  :|
Abea mai vorbim.Abea mai scot un cuvant de la tine. Pe mess ce vorbim cateodata...La scoala doar " servus " .
Te enervez ?! . :-s . Spune`mi. Nu ma suporti ? . Spune`mi si asta . Nu mai vrei sa ai de'aface cu mine ?! . Spune`mi si asta.
Spune`mi TOT . Ca e mai bine sa aud de la tine si nu de la ALTII . Tu nu ma vezi cand plang,si cat plang.Nu cred'ca iti pasa,adica nici nu cred'ca ti'a pasat.
Incep sa realizez ca tu chiar imi lipsesti cu adevarat ! . Tin ENORM de mult la tine,iar acum mi'am dat seama de TOT.  (: . Stiu ca nu mai poate fi nimic intre noi,pt ca asa ai spus,dar nu inteleg de ce.:-< .
In fine...:| .
    NU UITA : TE IUBESC ! .:-< .
Incerc sa ma ascund,sufletul meu intunecat imi spune ca ar trebui sa te uit,as vrea sate uit dar nu pot,as vrea sa uit TOTUL dintre noi,sa diu din nou cum am fost inainte,sa fiu EU. E adevarat,fara tine ma simt singura,simt ca nu ar mai avea rost sa traiesc,simt un gol in inima,jumatatea cealalta de inima e inca la tine.Ma inchid in mine,suspin,tac si nu spun nimanui.Incerc sa tac. As vrea sa stii cat de mult te iubesc,dar stiu ca nu te intereseaza,as vrea ! :( .


          PS : Aminteste'ti ca te iubesc.Poate intr`o zi iti vei aminti si tu de mine,desi nu prea cred.:-<
                            TE IUBESC. <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .