duminică, 16 ianuarie 2011

I miss you ! :[ .

   Imi e dor de tine. 
Imi e dor de noi ! . :| 
Imi e dor de iesirile noastre.
Stau si ma gandesc oare de ce a fost doar o iluzie,oare ti'ai batut joc de mine in acele zile ?! . :|
Stau,stau,si imi aduc aminte cand ieseam afara,cand te conduceam pana in fata blocului,si tu pe mine,cand te conduceam de la scoala,cand team dus pana in fata blocului dupa scoala iar apoi ai venit tu cu mine si m'ai dus pana in fata blocului.Imi aduc aminte cand m'ai sunat si am vorbit vreo 3h la telefon,cand am vorbit 4h si ceva prin mesaje. :-<

Imi aduc aminte de mesajul ala care ma facuse foarte fericita,dar acu` a ramas doar o amintire !. :-<
A fost doar o iluzie,a fost doar o trecere a timpului,uitata de tine,dar de mine nu ! :| . 
Numa cand ma gandesc ca esti cu ea din ziua in care m'ai lasat pe mine,ma doare enorm pt ca nu ai avut curajul sa imi spui TU ca vrei sa terminam relatia,si mi'a spus el,ma doare pt ca nu ai avut curajul sa imi spui motivul,si stii ca eu tot cred ca din cauza ei,ca acum esti cu ea. Stii foarte bine ! . 
IMI ESTE FOARTE DOR DE TINE ! . :-< .
Imi este dor de zambetul tau,imi este dor de acele doua cuvinte spuse de tine " Te iubesc. " . 
Imi este dor de noi,pur si simplu as spune asta mereu . 
Stau si plang si imi aduc aminte,parca am imaginile in cap,parca vad cand eram afara,:-< . 
Vaiii . :-< . 
Oare de ce ?! . :-< M'am saturat. Nu mai suport. Fara tine sunt un nimic. Fara tine simt ca mai bine nu as eista. Stiu ca tie nu iti pasa DELOC.Stiu ca iti pasa numa de ea. :-< 
Dar tu nu stii cat de mult de te iubesc,nu sti ca de fiecare data cand ma pun sa dorm imi aduc aminte de tine,si imi dau lacrimile,iar apoi adorm foarte greu. :-<
Cand ascult melodia de la tine simt foarte multe ! .


"Imi este dor de tine
Imi este dor de zambetul tau
Si inca m'ai lacrimez din cand in cand
Si chiar daca acum este diferit
Esti cumva aici
Inima mea niciodata nu te va lasa sa pleci
Si vreau sa sa stii...
Imi este dor de tine ! "


Bai,poate pe tine nu te doare,nu te intereseaza deloc,dar aminteste'ti de acele doua cuvinte spuse de mine " te iubesc. "  . Deschide'ti ochii ! . Trezeste'te la realitate ! :-< . 




TE IUBESC ! . 








                        TE IUBESC ! :-< .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .