luni, 14 martie 2011

Da,il iubesc ! xD .

Da ma, DA ! . 
Il iubesc. Si ?! . Ti-e ciuda ? . 
Nu`mi pasa ce crezi tu despre asta . 
Chiar nu ma intereseaza parerea ta ! .  :> 
Pastreaz-o . ! :) 


Realizez si eu in sfarsit ca am fost o proasta ... [ cine stie cunoaste . ] 
Realizez acum,in sfarsit,ca pe el il plac cel mai mult ! :X . 
Il iubesc cel mai mult :X . 
Da,chiar tin la el.. ! <3 . 
Dar el....?! . Oare ? . :-? 
Da nu....imi fac deja iluzii...x_X . 
Stiu ca nu o sa se intample nimic. 
Adica banuiesc....:-s . 
Dar stii...... ce ma doare e faptul ca nu am curajul sa-i spun ca il iubesc. 
Nu am curaj ! :| . 
Bine,adevaru` e ca stie ca il plac..... 
Dar....nu am curajul sa ii spun eu,sa ii spun cat tin la el,si ca il iubesc....! X_x . 
Mi-e frica ?! . x_X . 
Da. :| 
In fineee.....
Acum tot ce conteaza este ca in sfarsit l-am uitat pe Stefan ! . 
Ceea ce mai conteaza e ca il iubesc pe EL ! :X . 
DOAR ASTA CONTEAZA ACUM <3 . 
Nimic mai mult ! :X . 
       




            PS : I LOVE YOUUU . <3333
                                 Daaaa,il iubesc. FOARTE MULT ! :X .

5 comentarii:

  1. Prefer sa raman anonima,pentru moment cel putin^^ .
    Oricum 'Andra' este o prietena buna si m-a lasat sa ii folosesc numele si emailu :))

    Imi place melodia, foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. Okei , ;;)
    >:D< .
    Multumesc . ;;) :X .
    Sa ghicesc....
    Andra din cernatu` ;;) ?
    Scoala 6 ? :"> .

    RăspundețiȘtergere
  3. dami si mie idul tau ?! avem o poveste aseemanatoare . llasami id tau la mine pe profil te rog :)

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .