sâmbătă, 26 martie 2011

Iubire,dor, EA . Tot ce conteaza xD .

Heiiii . ;;) 
Stiu ca nu te intereseaza.Stiu ca nu prea citeste nimeni ce scriu aici. Stiu ca nu iti pasa.
Si ce ? Nici nu trebe ! . Scriu de placere,de plictiseala...Imi place sa ma relaxez cand scriu pe blog. 
Cand sunt nervoasa ma linistesc daca ma descarc si scriu pe blog ! :X . 


Acuuum...sa trecem la subiect ! . 
De ce i-am dat numele " Iubire,dor, EA. Tot ce conteaza xD . " ?! . 
Pentru ca e vorba de o persoana mult prea speciala.<333
E cea mai importanta ! :X . 
E prietena mea cea mai buna. :X 
Anutsa. Da,ea ! :X . 
E o persoana geniala.Poti avea incredere in ea MEREU. Pentru ca ea e singura caruia ii pasa de mine cu adevarat. Stiu ca ei ii pot spune mereu totul. E langa mine la bine si la greu ! :X . 
Ea e totul pentru mine ! . Stiu ca suna ciudat...dar asa e ! :x . Cu ea am facut multe...am ras,am plans,am "hoinarit" pe strazi,am ras de altii,ne-am distrat,am dormit impreuna,am barfit:)),am visat :X ,ne holbam dupa altii :X . Ce nu fac cu ea ! :X . ORICE . E cea mai de treaba persoana pe care am cunoscut-o vreodata ! . Ii spun TOTUL . Stie foarte bine cand sunt suparata. Stie cand mint,stie cand nu`mi convine ceva. Stiu ca daca ii pronunt un anumit nume,sau vorbesc de acel nume se supara si face "crize" . =)) Stie cand sa imi de-a cate o palma. =)) 
Stie TOTUL . :X  
Am plans impreuna...plangeam langa ea de la niste simple melodii,asa fara rost. Doar din cauza versurilor :)) . Nu stiu ce ne apucasera'. Cu ea ma uit la telenovele.=)) Cu ea ii critic pe cei de la tv.:)) Cand ma duc la ea,primul lucru` care il fac : deschid TV-U si da`u pe muzica. Nu stiu. E geniala! :x . Ma ajuta mereu. Ma scoate din unele cacaturi` mereu.:x 
Da,ne mai si certam...dar....nu putem sta una fara cealalta ! . Asta e adevaru`....adica cel putin pt mine.:">  
Cand ii spun " Anutsa..." sau " bine. " sau ii spun ceva sa o enervez...mama cum face. =)) 
Sau ii mai bag cate o privire dinaia. :> =)) 
Aiii,ce`mi place :x . 
Imi spune toate prostiile daca e nevoie. 
Te iubesc ca pe o sora.Sti ca iti sunt si imi esti alaturi MEREU :X . 
Stiu ca nu ma vei dezamagii NICIODATA. 
SPER si CRED . :X Si asa va fii ! :x 
Imi place cand te ajut sa treci peste unele momente grele . URASC cand esti suparata ! . 
As face orice sa te fac sa zambesti ! ;;) . 
Don't worry be happy ! :) . 
Stie ca iubesc ciocolata. :x 
Stii.....tot ce conteaza e ca O IUBESC ENORM. 
Si mi-ar parea enorm de rau daca ne-am certa si nu am mai vorbii...
Sau daca s-ar termina prietenia noastra dintr-o data ! . 
O iubesc cel mai mult,si sper ca si ea ma iubeste. 
Sper ca vom fi prietene la fel de bune in continuare ! :X . 
Iti multumesc ca imi esti alaturi mereu ! :X . 
Si ca mereu imi da`i sfaturi.. 
Esti si vei fi o prietena adevarata ! :X . 


     TE ADOR FIINTA . <3 
          ENORM DE MULT ! . 
                  TE IUBESC. xD

2 comentarii:

  1. Te iubesc iubitaaaa ! :x
    Esti speciala pt mine.Si da,ne mai certam,dar asta e.Ne impacam,si e tot ce conteaza . :x
    Nu o sa te las niciodata tuuu ! ;;)
    Mi'au dat lacrimile ! :))
    Te super mega iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. :X .
    Stiuuu iubire:X .
    Si eu ! :X .
    Nici eu ! :X .
    Stiu ! =)))) .

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .