miercuri, 6 aprilie 2011

Sah mat ! .

Ai idee cat imi poate fi de greu fara tine ? Banuiesti macar cat de simpla e viata mea fara tine? Tu imi colorai
viata.  Tu erai tot ce imi doream. Ma uit in urma .. prives si nu ma mai satur. De ce traies din amintiri?
Amintiri.. traim cu ele, ne amagesc cu speranta ca intr.o zi le vom uita.. Si totusi naivitatea exista la orice colt
de strada. Intruchipari ale trecutului si junghiuri ale ratiunii. si totusi, ce am fi fara ele? Aniamle, pietre, gheata,
simple obiecte!.
E cumplit sa stii ca singuratatea e singurul tau refugiu. Sa te cuprinda, si sa puna mana peste ratiunea si
sentimentele tale. Lacrimile nu te mai ajuta la nimic. Nici macar sa te descarci. E insuportabill, si totusi traim
zilnic cu asta.
Ramai acolo unde esti intr.o vreme indepartata! E cel mai bine pentru toti.
Mi.e dor de tine. Tie iti e dor de mine?
Normal ca nu. Pentru tine insemn un mare nimic. Sunt degeaba. Daca as pati ceva, nu ti.ar pasa . Simt asta.
Ma doare, copile! ai idee cat de dureros poate fii?
Vreau sa ma eliberez. M.am saturat de tine.
Vreau sa plang fara ma intrebe lumea ce am.
Vreau sa rad fara sa imi pese ca ma aude cineva.
Vreau sa ma auzi.
Vreau sa nu te mai iubesc.
Vreau sa te pot uita.
Vreau sa zbor, sa sparg, sa urlu!
Vreau sa te urasc.
Nu pot!
Ma tii aici langa tine. M.ai aruncat undeva in spate. Ma tii strans langa tine. Nu ma lasi sa plec, dar nici nu iti
pasa de mine.. Ma tii in lanturi. Vreau sa ma simt libera. Sa vad cerul. Sa ating stelele. Sa na cert cu luna. Sa
cant. Sa cad. Sa ma pot ridica.
Plang fara incetare. Fiecare lacrima ma ajuta sa ma purific. Vreau sa fiu purificata, eliberata!
Mori singur, eliberandu.maa!
Jocul asta e al meu.
Punct.
Gata beibi, pana aici!
Sah mat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .