miercuri, 12 octombrie 2011

Iti mai amintesti de acest blog ?

Heiiii tuturor ! <3
    Nu stiu daca va mai aduceti aminte de aceasta pagina,dar m-am hotarat sa mai scriu si pe aici cate ceva,ca si asa e plictiseala . :)
Voi,ce mai faceti ? Mda,sunteti cu scoala,stiu.Nu am mai dat pe aici,din aprilie,iar astazi mi-am amintit ca mai am si BLOG :"> .
Poate ca nu citeste nimeni,dar...scriu de plictiseala :) .
Il ultima vreme s-au intamplat lucruri bune,atat cat si rele !
Vara asta a fost ok. Uneori plictisitor...dar,a fost fain . :)
M-am decis sa nu mai sufar si sa plang din orice cacarie.Am de gand sa ma schimb.
Mi-am dat seama intr`un final,ca acum suntem doar niste copii,si ca nu merita sa suferim,noi fetele,dupa un anumit BAIAT . Mda,normal ca fiecare aproape plange cand isi pierde prietenul / prietena,dar...nu trebuie mai mult. Hei...viata merge inainte ! <3 .
Sper ca acum sa scriu mai multe pe aici...:-? .
Si...de maine o sa incep sa scriu . >:D<
Asta a fost asa de ... inceput :* . Ca sa va aduceti aminte de mine. >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .