luni, 7 noiembrie 2011

I want go back ! :|

Vreau inapoi ! :|
Imi este prea greu aici.Oare de ce nu pot face nimic sa ma intorc acasa ? :|
Sunt prea singura.Sunt prea inchisa in mine,nu am cu cine sa vorbesc,nu am cu cine sa mai ies afara,nu am cu cine sa rad.Imi este prea dor de gasca mea din Romania.:|
Stiu ca nimeni nu imi citeste toate 'nimicurile' astea de pe aici,dar incerc sa ma descarc.
Am venit aici,am zis ca e ceva WOW,ca nu mai vreau in Romania.Dar...stii cum e, NICAIERI NU`I MAI BINE CA ACASA :( .
E foarte frumos aici,intradevar.Nu se compara cu Romania,dar...nu am pe nimeni. Sunt doar persoane de 20 si ceva de ani.Care majoritatea merg la munca.Nu mai rezist...Stau izolata in casa,doar pe laptop,zi de zi...de dimineata pana seara,nu fac nimic altceva.:|
Ma simt asa aiurea.In unele momente as putea spune ca sunt putin Emo. :|
Prea singura...nu prea mai pot zambii ca inainte..
Imi este Foarte foarte dor de fratele meu :( . E prea liniste in casa fara el ! :| Nu mai am la cine tipa,nu mai am cu cine sa ma joc...nu mai am pe cine sa cert...:( . Saracutul de el,oare ce o face ?:|
Ma intreb zilnic...:(
Poate ca doar cativa din Romania tin la mine,si asa si este,si ei cred-ca sunt singurii care ma vor inapoi.Dar pt restu,e acelasi lucru daca sunt,sau nu acolo :-j. Nu prea are importanta.
Le ofer...scarba,probabil :-? .

In fine....eu...VREAU ACASA FRATIILOR ! :(( . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .