marți, 22 februarie 2011

In sfarsit ! . ^^

In sfarsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit !!!!       
    Amin . !
Hai sa iti spun ceva.
Stii ca nu`mi mai pasa nu ? ;;) .
Sti ca am inceput sa te uit ? .
Sti ca plac pe altcineva ?
Iti spun eu....NU stii ! :) .
Hai,ar trebui sa citesti postarea asta ! .
E pt tine,SPECIAL :"> .
Doamne,ce bine ar fi sa te uit complet.
Ca sa iti fie tie mult mai bine .
Sa nu mai plang eu ca proasta degeaba.
Pentru ca tie nu iti pasa DELOC de mine.
Doamne....si sincer,nu te inteleg .
Ma rog .
Sunt mult mai fericita. Sunt altfel . Ma simt mai libera <3 .
Adevaru` e ca am fost OBSEDATA de tine ! .
OBSEDATA. !
Eram =p~ dupa tine...
Dar nu,mi'a trecut ! :X .
Pe zi ce trece aflu cat mai multe chestii.
Te uit ! .

                 PS : Te uit pe zi ce trece. :x
                              Si cred'ca o sa fie mult mai bine asa. !
                           Mai bine imi ascultam de la inceput prietenele sa te uit si sa nu pun suflet atat . !
                                      Adevaru` e ca te'am iubit si am tinut ENORM la tine,si inca mai tin .
                              Dar.....asa a fost sa fie ! >:D< .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .