duminică, 20 februarie 2011

Inca putin,si gata !

                 INCA PUTIN,SI GATA ! .


     Da,inca putin .
De ce spun asta ? .
Nu stiu. De cateva zile am c`am inceput sa il uit.
Putin cate putin,dar incerc...
L'am uitat un pic.
A aparut altcineva in locul lui...cred .
Si sper ca e mai bine.
Incep sa il uit pe EL,incep sa imi dau seama cat de proasta sunt ca plang ca o idioata si sufar degeaba.
Ma enerveaza faptul ca nu mi'am crezut prietenele.
Era mai bine daca le credeam de la inceput cand mi'au spus ca e mai bine daca il uit.
I'am spus si Anutei` ca am inceput sa il uit,si ca a inceput sa imi placa de .... :"> .
Doamneeeee,parca ma simt mai bine ....
Dar bratara cu numele lui tot o am pe mana...o am demult.
Nu vreau sa o dau` inca jos.
Bai,sper sa fie mai bine daca te uit ! .


                   PS : Sec . Te iubesc,inca .
                               Dar,imediat o sa te uit si o sa fie mai bine,Cred ! :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .