miercuri, 23 martie 2011

De data asta...FARA nume ! .

De data asta nu am chef sa dau nume la postare . 
Nu am chef sa iti spun tie... :) 


Mi-am dat seama cat de mult tin la el in sfarsit ! :X . 
Stiu ca si lui macar putin ii pasa. 
De ce ? . Pentru ca stiu,mi-a aratat. Asa simt eu ! . 
" Intre blocuri . " 
Imi aduce aminte de o gramada de chestii ! :X . 
De ce il iubesc atat de mult ? . 
Nu stiu nici eu . <3
Dar...nu-mi pasa . :X 
El e tot ce conteaza pana acum !
El e totul ! <333 . 

Ma face fericita ! xD . 
Ma ajuta sa uit cand sunt suparata,ma face sa zambesc,ma face sa fiu alta fire,ca sa zic asa :x . 
Sper ca nu o sa sufar prea curand dupa el . 
Sper sa mai tina totul destul...:X . 
Tot ce conteaza e ca il iubesc si nimic mai mult ! :* . 


         PS : I love that boy ! . <333
                              >:D< . 

2 comentarii:

Arhivă blog .