sâmbătă, 19 martie 2011

Un vis devenit REALITATE ! xD

                 18.03.2011 
Cea mai faina zi ! . <3 
Cea mai faina seara. :X 
8-> . Parca mai vreau,adica sigur ! :X . 
Stii,simteam ca ma iubeste ! . Simteam ca tine la mine macar putin ! . 
A fost superb totul ! . 
[Nu intru in detalii . ] 
Curajul lui m-a facut sa cred multe . ! Mi-am dat singura multe pareri . ! 
Stii,pt moment eram cea mai fericita ! . Am simtit multe. 
Eram in al 9-lea cer ! xD . 
Parca eram alta,nu eu . 
" Hai sa-ti spun ceva la ureche . " 8-> . 
Intr-un cuvant : GENIAL . !
Mi-am dat seama cat tin la el,cat il iubesc. :x 
Sper ca stie si el asta. 
Oare si-a dat seama cum m-am simtit ? . 
Aseara am fost cea mai fericita. NIMENI nu-mi putea strica buna dispozitie. ! . 
NIMENI. ! :X
M-am simtit DIFERIT . 
Dar stii ce m-am intrebat si o sa ma intreb in continuare ?! . 
Daca a fost doar asa,ceva trecator ? . 
Daca doar si-a batut joc ? . 
Daca...? :| . 
Da nuuuu,nu trebe sa gandesc asa... ! . 
Stiu ca nu e genu` de persoana... CRED si Sper . !


         PS : Tot ce conteaza e ca a fost cea mai faina seaza,cea mai faina zi . <3 
                  THE BEST DAY 4EVER ! :X . 
                            Stii,cele mai frumoase momente nu se uit NEVER ! :x 
                    Asta e tot ce conteaza. ! <3
                                                            AND....I LOVE YOU. ! 
                                   VERY VERY VERY MUCH ! . <333333 . 
                                       

8 comentarii:

  1. Buna cum te o fi chemand!
    Intrebare:De cand ai numele blogului"Picaturi de cuvinte!^^"?
    Nu de alta dar blogul meu are acelasi nume!

    RăspundețiȘtergere
  2. adica v-ati combinat?:>

    poate e simpla coincidenta,Danutza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu Andra, nu ne-am combiant:)).
    Poate.Diferenta o fac semnele astea "!^^"
    Itelegi?

    RăspundețiȘtergere
  4. ideea cu combinatul era pentru post :))
    bine,nu ma bag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei,ti-am spus si pe blogul tau...nu am avut de unde sa stiu ca si tu ai acelasi nume.
    Vorba Andrei,poate e o coincidenta de nume.
    Nu-mi pasa.:*
    Crezi ce vrei .
    Si Andra,nu,nu ne-am combinat.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu oricum cred ce vreau eu!Asa cum tu crezi ce vrei tu.:*
    Se poate spune si frumos?Ti-am vorbit urat?:)):*
    Nu cred!
    Poate fi o coincidenta!Nu am spus nu;).
    Hai bafta!

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .