luni, 28 martie 2011

Lasati-ma in pace ! .

O alta zi in care nu am chef de tine . 
O alta zi in care plang ca o proasta. 
Ora 08 si ceva,dimineata. Ajung la scoala. Profa de mate deja era in clasa.
Intru in clasa... Deodata cu Sargu`. 
Ceilalti toti intr`o banca fiecare,cu foile pe masa... TEST. 
De Sargu sa luat profa`,iar apoi ne-a spus sa mergem in banci. 
Ne-am scos si noi cate o foaie de hartie si ne-am asezat in bancile care mai erau libere. 
Ne spune din ce dam test...pana mea.
Ma uit,citesc exercitiile...NIMIC.
Nu stiam nimic. :|
Nu stiam deloc cum se fac exercitiile...:|
Eram pluta ! :| . 

Am dat test...am scris niste tampenii pe acolo ca sa nu ii da`u foaia goala si am iesit in pauza. 
[ Ma astept sa iau un 2 sau un 3. ] 
Merg in pauza....IL VAD.:| 
Nici macar nu a avut bunul simt sa zica " Servus proast`o . "
Dupa cateva pauze...l-am intrebat pe un coleg de-al lui ce are cu mine...si mi-a zis. 
Frate,NU M-AM MAI TAIAT.
Dar nu stiu de ce nu vrea sa ma creada. ! :| 
Nu are incredere in mine . :| :((
Apoi...ei au scapat la 1. Am iesit pe usa de la intrarea din scoala,de la profesori,si mi-a dat cu usa in fata,ca il alergam pe un alt coleg de-al lui....:| 
De ce dracu e asa ?! . 
De ce nu vrea sa ma creada ?! . 
Okei...poate o sa ii treaca...:| :(( . 
Dupa...
Merg in clasa...stau ce stau...a pus Anutsa o melodie care imi aminteste de el. 
Am inceput sa o cant....si dupa m-a bufnit plansu asa dintr`o data.
Las capu` jos..se uita Anutsa la mine si vede ca am inceput sa plang...

Madutsa ii zisese` sa ma lase in pace sa ma linistesc....de unde...am inceput mai tare sa plang...
M-am dus dintr`o data singura intr`o banca si stateam acolo . 
Au venit toti in jurul meu...m-au intrebat ce am...nu le vorbeam. 
Anutsa cu Madutsa stiau ce am si m-au lasat sa ma linistesc. 
Ceilalti TOTI ca ce am,de ce plang...sa ma linistesc...sa nu mai fiu asa. 
Alex incerca sa scoata de la mine cate ceva dar nu ii ziceam NIMIC. :| 
Nu puteam sa ma abtin ! :| . 
Si....uite asa. O ora de cacat. Toata ora de chimie am plans. 
De ce? Pentru ca te-ai suparat dintr`un motiv de tot cacatu',care nici macar nu era adevarat ! :| . 


     Crede-ma nu mai rezist sa fi suparat pe mine ! . 
Plang intr`una...nu ma pot linistii. :| 
As vrea sa imi cer iertare dar nu cred-ca vrei sa ma asculti. 
    Mi-as dorii sa vorbesc cu tine,sa iti spun ca imi pare rau...:|
Dar....degeaba.:|:(( 

NU MAI REZIST,crede-ma. Nu mai suport....:| :(( . 
Urasc sa fi asa cu mine. Sa te porti asa cu mine . :|
Poate o sa ma crezi ca nu m-am taiat. 

Ma doare enorm ! :| :(( . 
Crede-ma. Sunt disperata...
Nu ma crezi. :| 
M-am saturat de tot. 


   PS : Te rog frumos, IARTA-MA ! :|:(( 
              Imi pare rau ! :-< . 
                  Extrem de rau ! :| :(( . 
                                   TE IUBESC,ENORM. :(( 
         IARTA-MA . :| 
          
                                          I'M SO SORRY ! :( :| :-< :(( .


                      I NEED YOU . I LOVE YOU. I MISS YOU .
          Tot ce vrei ! :| :(( . 
                                                Iarta-ma te rog frumos. :| :((

2 comentarii:

  1. Hai ma,asta nu e motiv. nu are incredere in tine? foarte naspa. tin cu tine. si sper sa vada ca nu se comporta ok. astea-s faze de gradinita,fara suparare. adica nu iti tranteste asa usa in fata. ma rog.

    sa fii bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mda....stiu ! .
    :| .

    doar cand o sa vorbesc cu el poate o sa fiu bine. :|
    pana atunci nu...

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .