duminică, 27 martie 2011

Nu iti pasa .

Din nou . 
Aceiasi poveste ! :| :(( . 
IUBIRE FARA ROST. 
De ce ne indragostim,apoi se termina totul dintr`o data ?! . 
De ce nu iti pasa ?. 
Ce a fost frumos....SA DUS ! :| :(( . 
In lacrimi mi-am dat seama ca sa terminat totul . :| 
Ti-am spus ca ma tai iar,ai spus sa te las in pace ca ti-am f***t toata ziua,dupa ce ti-am spus ca m-am taiat. :|
Desi nu era adevarat ! :|

Nu m-am taiat...si chiar daca as` face`o nu stiu...oricum nu ti-ar pasa . 
Ai spus ca nu sti daca sa mai continui sau nu .... 
De ce? . Ca nu stii . :| 
Ai spus ca nu ti-ai batut joc. 
Sa te cred ?! . 
De ce te-am pierdut si pe tine ?! :|:(( 
Daca te-ai pune acum in locul meu nu cred-ca ti-ar place .
Nu intelegi cand iti spun cat de mult te plac.
Cat de mult tin la tine,cat de mult TE IUBESC. :| 
Nu cred-ca stii ! :| :(( . 
Si nu cred-ca iti pasa . 
Tot ce a fost frumos....acum e SCRUM. 
A fost totul trecator . Stiu,am fost doar o distractie,o pierdere de timp . 
Stiam si presimteam ca sa terminat....
Tremur de durere,sufar,susin,plang...dar totul are un motiv.TU :| :(( .
Pana ieri am crezut ca iti pasa...ca tine-ai macar putin la mine. 
Nu esti ceva ce se poate uita usor..poate tu crezi ca te pot uita foarte usor.
Nu e asa ! Nu esti un trecator. 
Mi-e dor de tine. Mi-e dor de noi . De ce sa terminat totul asa dintr`o data ?! .
Crede-ma,SUNT DISTRUSA . 

" Trec zile intr-una,
Minut sau ore-i tot una.
Incerc sa imi spun ca va trece usor,
Dar tremur de dor... 
Da-mi sansa, Sa fac tot ce ieri N-am facut,
Imi pare rau, n-am pretuit,si am pierdut.
Te port in gand, adorm si ma trezesc plangand
De parca tot ce-a fost frumos acum e  scrum. "



Ma doare de mor ! . Stiu ca nu iti arat asta,dar poate simti ! . 
Acum...daca iti spun Te Iubesc,nu iti pasa . 
Daca ti-as spune ca te iubesc,ca imi pare rau,ca ma doare ca te-am pierdut,ca te vreau inapoi,NU ti-ar pasa. Stiu. :| :(( 
Durere,lacrimi....:| :(( . 
Doar timpul mai poate face ceva . 
Incepusem sa te iubesc enorm ! :| :(( . 
O sa treaca ceva timp ca sa te uit... :| . 
Poate ca tie ti-e bine ca mi-ai dat de inteles ca sa terminat. 
Poate tie ti-e bine ca ai scapat de mine . :| 


Stiam ca o sa se termine si cu noi . 
Stiam ca o sa te pierd. ! :| :(( . 






       
                     PS : Te iubesc din tot sufletul meu ! :(( . 
                         Sper ca o sa iti da`i si tu seama odata si odata. 
                      As vrea sa fie totul ca inainte. 
                                As vrea sa iti spun cat de mult te iubesc. 
                          Sper ca o sa iti da`i seama....
                                     Poate ca si eu am gresit. 
                            Si de-asta...imi pare rau ! :| :(( . 
                NU UITA...TE IUBESC SI TE VOI IUBII ! :| :(( .






3 comentarii:

  1. ce s-a intamplat mai exact ?
    niciun taiat ! nu merita, crede-ma.
    gandeste-te ca e un motiv pentru care nu a ramas cu tine. poate nu te merita.

    haide, fruntea sus >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ce nu sa intamplat...:-< .
    in fine..acum e suparat pe mine..de aseara,dar nu stiu de ce.:|
    nu vrea sa imi spuna..a spus ca nu conteaza.:|
    pana mea.:|
    m-am saturat de tot ! :((

    nu pot . :(

    RăspundețiȘtergere
  3. ai probleme in dragoste?si eu am avut!dar am invatat sa am rabdare si sa ascult!baietii nu sunt usor de inteles, dar nu exista niciunfel de situatie care sa nu se poata rezolva!credema!dak nu vb cu tn, nu vrea sa iti spuna motivul, inseamna k se simte vinovat pt tot ce a facut!lasa...o sa vezi k totul o sa fie bn!stie k il iubesti, dar nu te poate ierta asa de usor pt k, pobabil si-ar distruge orgoliul si imaginea in fata prietenilor!!sunt alaturi d tn dak vrei sa discutam...

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .