marți, 1 martie 2011

Mi-e frica ! .

Tin sa va spun ca nu imi mai place de STF,decat foarte putin . 
A inceput sa iubesc pe altcineva. :|
Dar mi-e frica. 
Mi-e frica sa ii spun ca tin la el,ca il iubesc....
MI-E MULT PREA FRICA . :((
Nu am curajul sa ii recunosc ca il plac. 
Nu stiu,ma simt aiurea. :( 
O sa sufar iar ceva timp ca o proasta . DEGEABA . :( 
De ce oare ?! . 
De ce nu imi fac curaj sa ii spun ?! . 
De ce sunt asa toti baietii ? :| . 
De ce am inceput sa il iubesc si sa tin la el ?! . 
DE CE ?! . 
DE CE MI-E ASA DE FRICA ?! .
Mi-e ca se va " sfarsii " ca sa zic asa, dintr-o data,ca va fi mai rece cu mine . :|
In fineee ... :| :-< . 


         PS : Mi-e frica sa iti spun . 
           Poate o sa iti da`i tu seama CANDVA . ! :*
                       HAI PA . :)

7 comentarii:

  1. te`ai gandit vreodata ca suferi pentru ca le spui tu lor? incearca sa astepti sa vezi daca el iti zice ceva sau nu..altfel e clar ca e numa partea ta ,aia care tine la celalalt.
    Pe bune acum,iti place tie sa ii zici tu?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate. !
    Uite ca la asta nu m-am gandit...
    Poate ca,chiar ai dreptate ! . ;;)

    Merci. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca am fost de ajutor. >:D<

    si ma bucur si ca ai trecut peste:)
    gandeste-te tot timpul ca e un motiv pentru care nu a ramas cu tine si ca e mai bine asa.
    cel putin asa fac eu :))
    voi fi cu ochii pe tine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumeeesc . :">

    ;;) .

    >:D< .

    Ai un id` ceva ;;) ? .

    RăspundețiȘtergere
  5. blogul tau e genial, ma regasesc in tot ce scrii tu aici :-x

    RăspundețiȘtergere
  6. ehh,stii,poti trece si peste ! :X .
    cu timpul o sa uiti si o sa-ti fie bine!:*

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog .