duminică, 13 martie 2011

Simt ca te-am putut uita si ca pot zambii din nou ! :X

De ce ne indragostim ? 
De ce tinem atat de mult la o persoana de care iti place? .


Zambesc. De ce ? 
M-ai ajutat sa te uit. Imi pare atat de bine ca nu mai existi pentru mine ! xD . 
Te iubesc pt ca m-ai ajutat sa te uit. 
M-ai ajutat sa uit fiecare lacrima,fiecare durere,suferinta.... ! 
Am varsat lacrimi pt tine. Am sperat. Am visat. TE-AM IUBIT,fara rost ! . 
Fara sa iti pese. Poate,DOAR POATE,intr`o zi o sa iti para rau,cand o sa aflii ca nu e asa cum a spus mama ta ca sunt. ! 
Stii,important e ca nu mai existi pentru mine. Am pus prea mult suflet pt tine ! . 
Mult prea mult . Cand ma gandesc la ziua de 06.01.2011 imi vine sa mor de nervi. 
Cea mai idioata zi. ! La fel si 03.01.2011 ! . 
Ambele zile . ! 
x_X . 
Ma bucur ca acum pot zambii PE BUNE. 
Oare chiar toti sunt asa ?! .
Nu o sa mai fie ce a fost. Nu mai cred in tine. Nu mai cred nimic despre tine . Esti un las ! . De ce? 
Pentru ca nu ai avut curaj sa imi spui tu si am aflat de la altii ! :* . 
Si nu,NU IL MAI IUBESC.  Il urasc . 
Minciuna,ceea ce mai tarziu am constatat ca era adevarat. 
Acum tu nu mai contezi pt mine . 
Acum e altcineva in locul tau . Sper sa nu fie asa si cu el . 
Indiferenta. 
Nu stiu de ce a spus mama ta asa ceva odata ce nu ma cunoaste . Iti spun eu,MA CONFUNDA. :* 
E timpul sa trec peste ! . Tot ce a fost........doar o simpla POVESTE . ! :) . 
M-a durut enorm,dar cu ajutorul tau si al prietenilor am trecut peste ! :X . 






               PS : I HATE EVERYTHING ABOUT YOU ! . 
                               I HATE YOU,SO MUCH ! :* . 
                                        FUCK YOU,BEIIIB` ! >:d< . 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog .